Nuance AutoStore

Nuance AutoStore

Nuance AutoStore, kağıt ve elektronik belgelerin iş uygulamalarına yakalanmasını ve güvenli bir şekilde teslim edilmesini yöneten sunucu tabanlı bir uygulamadır. Hata eğilimli manuel belge işlemeyi ortadan kaldırmak isteyen tüm boyutlardaki kuruluşlar için çok uygundur. Faturalar, hak talepleri, uygulamalar veya sipariş formları ile ilgileniyorsanız, Nuance AutoStore, maliyetleri düşürmeye, operasyonel verimliliği, iletişimi ve işbirliğini geliştirmeye ve yasalara ve düzenlemelere uyumu desteklemek için doküman odaklı iş süreçlerinizi otomatikleştirebilir.

Nuance AutoStore

Nuance Autostore
Belgelerin otomatik kaydı, işlenmesi ve iletilmesi.

Avantajları
Mevcut altyapının kullanımı ve çok çeşitli kaynaklardan bilgi kaydı.
Şirketin daha önce tanımlanmış iş akışı temelinde sonraki işlem.
Barkod algılama, SAP entegrasyonu (tarama işlemleri) veya OCR teknolojisi (metin tanıma) gibi sayısız pratik işlev
Farklı uygulamalar – belgeler doğrudan DMS’de ve FTP sitelerinde depolanabilir veya aynı anda birden fazla yere aktarılabilir ve herhangi bir sayıda hedef konuma iletilebilir.

 

Online Mağaza : ofispazar.com

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

× WhatsApp