Fotokopi Yazıcı Kiralama – Neden Kiralama?

Neden Fotokopi Yazıcı Kiralama Yapmalıyız ? Avantajlarımız Nelerdir ?

Firma işletmecileri olarak yada satın almacılar olarak her gün fotokopi yazıcı kiralama hizmeti almıyoruz. Satın mı alsak ? Kiralasak doğru yapar mıyız ? Baskı maliyetlerim düşer mi? Evet bu sorulara cevap vermeye çalışalım.

Kiralık Fotokopi Sözleşmesi Avantajları

fotokopi yazıcı kiralama Önemli başlangıç yatırımlarından dolayı bir çok firma fotokopi yazıcı kiralama hizmetini düşünmektedir. Küçük işletmelerinde nadiren emrinde sınırsız sermaye bulunmaktadır. İş fırsatlarını keşfetmek ve zaman içinde değer kazanan satın almalar yapmak için finansal kaynakların tasarruf edilmesi, yalnızca değer kaybedecek ofis teknolojisine yatırım yapmaktan çok daha önemlidir. Fotokopi makineleri gibi büyük alımlardan kaçınmak, daha önemli iş ihtiyaçları için banka kredilerini kullanmak daha uygun görülebilir   Yatırım bütçesinin çoğunluğunu kendi sektörüne ayırarak nakit akışınıza katkıda bulunmuş olursunuz. En fazla ödeme esnekliğini sunmak için kira sözleşmenizin uzunluğunu ve şartlarını bile seçebilirsiniz. Faiz oranlarındaki değişiklikler de belirlenen ödeme tutarlarını etkilemez. X SmartScan

Şirketler fotokopi cihazlarını satın alma işlemini yaptıklarında muhasebesel açısıdan fatura bedeli beş yıla yayılarak amortismandan düşülmektedir.  Vergiden düşme uzun periyoda yayılmaktadır. Ancak fotokopi makinesi kiralamasında aylık kira  faturası direk vergiden düşülebilmektedir. Bu büyük bir vergi avantajıdır.

.

Firmalarda Satın alma işlemi yapan personellerin işi başından aşkındır. Satın alınan bir fotokopi demek , hizmet giderleri, sarf malzeme giderleri, yedek parça değişimi ve ücretleri olmak üzere, sürekli bu kalemlere belli periyotlarla piyasa araştırması yapıp ücret ödeme, mesai harcamayı gerektirir. Fotokopi kiralama sözleşmesi yaptığımızda 1 kere bu mesaiyi yaptıktan sonra yıllar boyunca tekrar tekrar piyasa araştırmamıza gerek kalmaz. Sürekli araştırma yap, bunların ödemesini çıkarmaktansa tek sözleşmeyle satınalma personelinin büyük bir iş yükü kalkmış olur. Ayrıca belli sarf malzemeleri stok da tutmanıza gerek kalmayacaktır

Dört yıl kiralama sözleşmesi yapan firma bilir ki 4 yıl içinde tahmini ne ödeyeceğini bilir. Ayrıca servis gerektiren bir cihaz olan fotokopi makinesi , sürpriz tamirat giderleri ve kötü niyetli servis personellerin davranışı ve hatasından da oluşan masraflardan kurtulmuş olur.

Teknoloji baş döndürücü bir şekilde çok hızlı değişmektedir. Öyle ki zamansal işlevi kısalaştıracak veya kullanımda ekstra rahatlık sağlayacak yeni teknik özellikli fotokopiler, yazıcı , tarayıcı ve faxlar her geçen gün yeni modellerle çıkmaktadır. Dolaysıyla yeni satın aldığınız bir cihaz çok kısa bir süre sonra teknolojide geri kalacaktır. Buna karşılık, çoğu fotokopi kiralama anlaşması, fotokopi makinesini önceden belirlenmiş bir tarihte yükseltme seçeneği sunar. Bu gibi kiralama düzenlemeleri, işletmenizin her zaman en yeni ofis teknolojisi ile uyumlu olmasını sağlar. Yeni makinelerin sayfa başı maliyetleri daha düşük olduğu için daha verimli kopyalama anlamına da gelir. Verimlilik, artan kâr ve kira ödemelerinizde daha fazla getiri sağlar ve eskiyenden kaçınmış olursunuz.

Kiralık Fotokopi sözleşmemizle tüm sarf malzeme değişimleri ücretsiz olduğu gibi, diğer yedek parça ve değişim, tamirat, periyodik bakım, online uzak masa üstü desteği gibi hizmetlere ödeme yapmanıza gerek yoktur.

İster günlük, ister haftalık, isterse aylık yada dört- beş yıla varan süreçlerde fotokopi makinesi kiralama yapabilirsiniz. Hotellerde veya toplantı ve kongre salonlarında  seminer, toplantı, organizasyonlarda ,fuarlardaki kısa döneme yönelik özel ihtiyaçlarınızı kiralayabilirsiniz.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

× WhatsApp